annulla
Visualizzazione dei risultati per 
Cerca invece 
Intendevi dire: 

Nuova Carta di Debito Mastercard

RAKIB

RAKIB

Apprendista

Dear all,

I am sorry because I am not able to speak English very well that's why I am writing here in English. Actually, I recently received my new ING  Master Debit Card and I have also activated this card but after problem Is that activated this card I am not able to use this card with any financial company like Western Union and others. Sometimes I need to use Western Union to transfer the money. But now I can not use my new ING Master Debit Card. My previous ING Visa Debit card was working with every financial company including normal use. 

I already tried to contact 029996789 three times but every 30-35 minutes later they pick my call and drop it immediately because I am not able to speak Italian that's why. And just a few minutes before one of my colleague talked with someone (029996789) and he told I can purchase things by my card. This new card is working for all local (English) shopping and also I can take money from ATM but not working with any financial company like Western Union and others. What can I do now kindly suggest to me?

And so kindly let me know if someone else's money. My Debit Card at that time is this automatically on my new ING Master Debit Card or it will be back to him?

Thanks in advance .....

(By Google Translate)

Carissimi,

Mi dispiace perché non sono in grado di parlare inglese molto bene, ecco perché sto scrivendo qui in inglese. In realtà, ho ricevuto di recente la mia nuova ING Master Debit Card e ho anche attivato questa carta, ma dopo che il problema è che questa carta è attiva non sono in grado di usare questa carta con qualsiasi compagnia finanziaria come Western Union e altri. A volte ho bisogno di usare Western Union per trasferire i soldi. Ma ora non posso usare la mia nuova carta di debito Master ING. La mia precedente carta di debito Visa ING funzionava con tutte le società finanziarie incluso il normale utilizzo.

Ho già provato a contattare 029996789 tre volte, ma ogni 30-35 minuti più tardi scelgono la mia chiamata e la rilasciano immediatamente perché non sono in grado di parlare italiano per questo motivo. E pochi minuti prima che uno dei miei colleghi parlasse con qualcuno (029996789) e mi ha detto che posso acquistare le cose con la mia carta. Questa nuova carta funziona per tutti gli acquisti locali (in inglese) e inoltre posso prendere denaro da ATM ma non lavorare con società finanziarie come Western Union e altre. Cosa posso fare ora gentilmente suggerire a me?

E così gentilmente fammi sapere se i soldi di qualcun altro. La mia carta di debito in quel momento è automaticamente sulla mia nuova carta di debito Master ING o sarà di nuovo a lui?

Grazie in anticipo .....

1 RISPOSTA 1
REXLEX

REXLEX

Guru

Dear @RAKIB if MC doesn't work in Western Union network you might try to use Moneygram by Poste Italiane.